Google Glass’ın Yeni Kullanım Alanı:
Otizm

İstenilen müşteri kitlesini tam olarak yakalayamayan fakat gelecek vadeden yeniliklerden biri olarak görülen Google Glass için yepyeni bir kullanım alanı yaratıldı: Otizmli çocukların sosyal hayatlarını kolaylaştırmak. 3 yaşından başlayarak her çocuğun kullanımına uygun olan Google Glass sayesinde çocuklara, karşılıklı iletişimde en çok zorluk çektikleri problem olan “yüz ifadesi yorumlama” konusunda büyük kolaylık sağlanacak.

Haberin tamamını okumak için:

Tıklayın

Linkedin’den Yeni
İnfografik: “İçerik Oyunu”

Content Marketing Institute ve Linkedin tarafından yakın zamanda yapılmış bir araştırmaya göre, marka elçilerinin raporlarına göre %80 oranında içerik, kullanılmadan yok oluyor. Bunun sebebi ise, reklam ve pazarlama çalışanlarının yarısına göre etkileşim kopukluğundan kaynaklanıyor.

Problem çözen infografik Linkedin’den geldi:

Paylaşılan infografiğe göre: Pazarlama ve Reklam departmanları bir takım olarak çalıştığında, büyük işler başarabilirler. Ama yaptığımız araştırmaya göre yalnızca %50’lik bir kesim, bir arada çalışan bir takımı olduğunu doğruluyor. CMI Strateji Danışmanı Robert Rose: “Senkronize çalışabilmek, gerçek pazarlama başarısını ve finansal büyümeyi getirecektir.”
İnfografiğe ulaşmak için tıklayın.

RealPaper 04

Neden Pinterest’i es
geçmemelisiniz?

• Reklamlı Pin’ler etkileşimi arttırıyor. Analizler sonucunda, Pinterest’e verilen reklamlar ile %61 oranında kaliteli geri dönüş alındığı kanıtlanmıştır.
• 2016 yılında yapılan bir araştırmaya göre, Pinterest kullanıcılarının %93’ü satın alım veya planlama için uygulamayı kullanıyor. Görsel format, hedef kitlenin beyninde başarılı bir uyarıcı görevi görüyor.


Uçabilmeyi diler miydiniz? 
İşte DigitalTrends.com sitesi
tarafından bir araya getirilen 2018’in en iyi drone’ları:

Kaliteli Bir Website
İçin Anahtar Noktalar

QuickSprout’a göre adından söz ettiren bir internet sitesine sahip olmanın yolları işte şöyle:

1- İçerikler arası ilişki: Arama motorları kelimeleri anlar ve kategorize eder. Birbiriyle ne kadar alakalı ve kaliteli içerik verilirse o kadar yüksek etkileşim sağlanır.

2- Fotoğraf ve videolar: Görsel içerik işin olmazsa olmazı! Google sıralamasında en üstte yer alan sitelerin ortalama en az 7 farklı görseli bulunuyor.

3- Yazım yanlışlarına son: Müşterilerin %42.5’luk bir kısmı metin hatalarına tahammül edemediğini söylüyor.

4- Biçimlendirme: H1/H2 etiketleri, listeleme ve madde işaretlerinden yararlanın. Gerektiği yerde kalın ve italik yazı tipleriyle ilgi çekmek de bir diğer önemli nokta.

Yazının tamamına ulaşmak için tıklayın.

RealPaper 04

1- İnsanlar kendileriyle alakalı gördüklerini beğenir ve satın alırlar: Bu da insanlara, kendilerinden bir parça bulabilecekleri içerikler sunmayı gerektirir.

2- İtibar Yönetimi: Hoşunuza gitsin ya da gitmesin eğer sosyal medyada aktifseniz insanlar markanız hakkında konuşacaklar. Güzel bir etki bırakmak ise tamamen sizin elinizde!

3- Markanızı Bir Lider Haline Getirin: Hangi kategoride iş yapıyor olursanız olun, sektörün lideri olma imkanı sizin elinizde. İnsanların bağlantı kurdukları ve güvendikleri sosyal medya hesaplarına ilgili olduklarını artık biliyoruz. Önemli olan bu iki maddeyi etkili bir şekilde kullanabilmek ve sektörün en çok konuşulan markası haline gelebilmek.

Sosyal Medya’nın 10
Faydalı Yanı:

(Yaptığınız İş Her Ne Olursa Olsun)

4- Sosyal Satın Alım: Sosyal medya satış oluşturur. Ve kabul edelim ki artık yaptığınız satışların her daim aktif kalmasını sağlayan da sosyal medyadır. Sosyal medya size yalnızca ürün pazarlama fırsatı sunmaz. Aynı zamanda güven oluşturma şansı, sürdürebilirlik, varolan bağlantılar ve ağlarla ilişki kurmayı sağlar.

5- Müşteri Hizmetleri: Muhtemelen sosyal medyada bu kadar aktif olmanızın bir başka sebebi. Çünkü artık müşterileriniz, sizden sosyal medyada aktif ve 7/24 ulaşılabilir olmanızı talep ediyor. Ne kadar hızlı yanıt alırlarsa, problem ne kadar hızlı çözüm bulursa o kadar artı puan kazanıyorsunuz.

6- Müşteri profilini oluşturma: Artık insanlar sosyal medyada hemen hemen her anını paylaşıyor hale geldi. Bundan sağlanabilecek avantaj ise çok basit: eğer müşterilerinizi tanır, hedef kitlenizi çok daha kolay oluşturur ve %100 verim sağlayabilirsiniz.

Haberin tamamı için: tıklayın.

Yorumlar(0)

Yorum Yap