U-Connect Canlı Yayın Serisi
2020 yılında küresel çapta yaşanan pandemi ile hızlı değişim gösteren teknolojik alışkanlıklarımızdan biri de etkinliklerimizi online platformlara taşımak oldu. Tüm dünyada devam eden COVID-19 önlemleri sebebiyle Unilever’in, genç yetenekler ile bir araya gelmek için yaratıcı bir çözüme ihtiyacı vardı. Amaç, üniversite öğrencileri için evlerinin güvenli ortamından ayrılmadan dahil olabilecekleri gelişim fırsatları yaratmak, markayla ve Unilever liderleri ile bağ kurmalarını sağlamaktı.
YARATICI ÇÖZÜM
• Hedef kitlenin ihtiyaçlarını ve sosyal medya davranışlarını analiz ederek canlı yayınların gerçekleştirileceği ideal dijital ortamları tespit ettik.
• Yeni neslin ihtiyaçlarına odaklanan, dinamik bir görsel iletişim dili oluşturduk.
• Canlı yayınlardan önce kurduğumuz iletişimi, birden fazla dijital kanal üzerinden cross-platform yaklaşımı ile yürüttük.
• Uzman ekibimiz tarafından in-house düzenlediğimiz canlı yayınlarda kusursuz iletişimi sağlamak için üst düzey teknolojik ekipmanlar kullanıldı.
• Hedef kitleye özel uyguladığımız data-driven reklam modelleri sayesinde henüz proje tamamlanmadan, 2000’den fazla katılımcıyla bir araya geldik.
• Ve Unilever liderlerinin deneyimlerini canlı yayınlar aracılığıyla genç yetenekler ile buluşturduk.