Identity / Marketing / UX Design / Identity / Marketing / UX Design / Identity / Marketing / UX Design /

Unilever Markaları ile Dijital Etkinlikler Projesi

Unilever, her sene genç yeteneklerle bir araya gelerek markalarını, departmanlarını ve kariyer fırsatlarını yakından tanıma fırsatı sunduğu etkinliklerin, 2020 yılıyla beraber popülerlik kazanan online platformlar üzerinden gerçekleşmesi kararını aldı. Bu gelişmeye ek olarak üniversitelerin uzaktan eğitime geçmesiyle beraber markanın öğrencilere ulaşması için en önemli araç dijital kanallar haline geldi.

Etkinlikler dijital platformlara taşınırken gerçeğe en yakın deneyimi oluşturmak, öğrencilerin marka ve departmanlar ile tıpkı fiziksel etkinliklerde olduğu gibi close-contact ilişkiler kurmasını sağlamak için yaratıcı çözümlere ihtiyaç vardı.

YARATICI ÇÖZÜM

• Etkinlik bilgilerinin ve kayıt süreçlerinin yer aldığı internet sitelerinin yazılım ve tasarım aşamalarını uçtan uça gerçekleştirdik.

• Etkinlik kayıtlarını KVKK uyumlu bir düzende bir araya getirdik.

• Etkinlikleri doğru hedef kitle ile buluşturmak için ileri düzey dijital hedeflemeler ve reklam satın alımları gerçekleştirdik.

• Etkinliklerin sosyal medyada etkin bir şekilde yer alması için farklı sosyal medya platformlarına özel yaratıcı içerikler ürettik ve etkinlik iletişimini ilk günden itibaren aktif bir şekilde yürüttük.

• Etkinlik gününde sosyal medya iletişimlerini aktif bir şekilde devam ettirdik ve etkinlik ruhunu tüm sosyal medya topluluğu ile buluşturduk.

• Her etkinlik sonrasında etkinliğe özel after-event videoları kurgulayarak tüm katılımcılar için unutulmaz anılar oluşturduk.

• Toplam 30 farklı kreatif grafik & motion tasarım içeriği ürettik.

• Toplam 12 internet sitesi tasarladık.

12 Etkinlik Sonunda:



• Son 5 sene içerisinde en yüksek başvuru sayısına ulaşarak toplam 7.682 başvuru aldık.

• Bir önceki dönemin başvuru sayısına göre başvuru sayılarındaki artış oranı %177 olarak hesaplandı.


• 1800 öğrenci Unilever departmanlarını ve markalarını deneyimleme fırsatı buldu.


• Dijital kanallarda 17.9M+ izlenim & etkileşim elde ettik.


• Unilever internet sitesini ziyaret eden kişi sayısı 105.000’in üzerine çıktı.