Unilever 8 Mart Dünya Kadınlar Günü Projeleri
2020
Unilever Türkiye, 8 Mart Kadınlar Günü’nde, Çeşitlilik ve Kapsayıcılık ajandaları kapsamında yıl boyu gerçekleştirdiği çalışmaları hem şirket kültürünün bir parçası olarak iç iletişiminde duyurmak hem de kurumsal iletişiminin bir parçası olarak sosyal medyada dikkat çeken bir sunumla paylaşmak istedi.
RealWorks olarak Unilever’in #EşitBak mesajını ve marka duruşunu, güçlü anlatıma sahip, kreatif bir senaryoda bir araya getirdik. Videonun farklı boyutları Unilever Türkiye ofislerinde bulunan LCD ekranlarda hafta boyunca yer aldı ve çalışanlardan büyük ilgi topladı.
2021
Unilever Türkiye’nin 8 Mart 2021 iletişim kampanyası kapsamında hem iç iletişim hem de kurumsal iletişim için iki farklı canlı yayın etkinliği organize ettik. Dünya Kadınlar Günü kapsamında Unilever çalışanları ile bir araya geldik ve Unilever Türkiye Genel Müdürü ve Türkiye- Orta Asya- İran Başkan Yardımcısı Mustafa Seçkin’in moderasyonunda Unilever’in kadın liderlerinin ve ilham veren hikayelerinin yer aldığı bir canlı yayın gerçekleştirdik. External iletişim kapsamında, daha geniş bir hedef kitleye yönelik olarak Unilever Türkiye YouTube kanalı üzerinden gerçekleştirdiğimiz ‘’Pandemide Kadın Olmak’’ isimli canlı yayının moderasyonunu ise Harvard Business Review Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Serdar Turan üstlendi. Yayında bir yandan Unilever’in kadın liderlerinin ilham veren hikayeleri dinlenirken bir yandan da Unilever’in kadının güçlenmesine yönelik attığı somut adımlar ve pandemi döneminin toplumsal cinsiyet eşitliği noktasında etkileri konuşuldu. Tamamen online formatta gerçekleştirdiğimiz etkinliğin devam iletişimi, canlı yayın kaydında yer alan etkili mesajların kurgulanmasıyla ürettiğimiz çeşitli video içerikler ile tüm haftaya yayılarak devam etti.