Identity / Marketing / UX Design / Identity / Marketing / UX Design / Identity / Marketing / UX Design /

Unilever İşveren Markası Dijital İletişim Projesi

Unilever Türkiye İşveren Markası, sahip olduğu dijital varlıklara genç ve dinamik bir perspektif kazandırırken, markayı rakiplerinden ayrıştıran, özgün bir dijital iletişim stratejisi oluşturmak için RealWorks ile bir araya geldi.

Güçlü bir işveren markası oluşturmak ve sürdürülebilir bir başarı yakalamak için yaratıcı ekiplerin tek bir çatı altında buluştuğu bir iş yapış şekline ihtiyaç vardı.

YARATICI ÇÖZÜM

• Unilever İşveren Markasına özel, dinamik, genç ve ortak dile sahip bir görsel dünya tasarladık.

• Motion grafiklerle zenginleştirilmiş, animasyon videolar ile içerik türlerine çeşitlilik kazandırdık.


• Yeni neslin ihtiyaçlarına yönelik, marka kültürünü yansıtan içerik stratejileri geliştirdik.


• Her mecranın kendine özgü ihtiyaçlarını değerlendirerek,
Instagram, YouTube, LinkedIn ve Facebook platformlarına özel konseptler ürettik ve cross-platform çalışmalar gerçekleştirdik.


• 7/24 Moderasyon desteği ile marka ve hedef kitlesi arasında aktif ve çift-yönlü bir iletişim ağı oluşturduk.


• İleri düzey reklam modelleri kullanılarak yaptığımız data-driven hedeflemeler
sayesinde markanın hedef kitlesi ile buluşmasını sağladık ve takipçi kitlesinde toplam %62’lik bir büyüme elde ettik.


• Unilever Careers Turkey, sosyal medyada yer alan 52 kariyer hesabı arasında 1. Sıraya yükseldi.

Unilever’de Bir İlk: Dijital Onboarding

Pozitif bir çalışan deneyiminin ilk basamağında, güçlü bir oryantasyon
sürecinin yer alması iç görüsüyle hareket ederek 2020 yılında ilk defa online platformda düzenlenecek olan Unilever Liderlik Staj Programı Onboarding etkinliğine özel, uçtan uca kapsamlı bir dijital deneyim tasarladık. Dijital tecrübemiz ve teknolojik altyapımız ile genç liderlerin kariyerlerinde attıkları ilk adımlara ortak olmaktan mutluluk duyuyoruz.